KASUTAJATINGIMUSED
1. SISSEJUHATUS
Käesolevad üldtingimused reguleerivad Lei Universal OÜ poolt osutatavate juriidiliste isikute identifikaatorite (LEI) registreerimis-, uuendamis-ja haldusteenuste kasutamist. Lei Universal OÜ (edaspidi „Lei Universal“; LEI 9845004C4F3FC645AC20) tegutseb LEI registreerimisagendina. Teenuste pakkumiseks teeme koostööd LEI väljastaja (LOU) Ubisecure Oy-ga (RapidLEI; LEI 529900T8BM49AURSDO55). Teenuseid kasutades nõustub taotleja täielikult nende tingimustega.
2. TEENUSED
2.1 LEI registreerimise, uuendamise või ületoomise alustamiseks peab taotleja täitma vastava taotlusvormi. Taotlusvormi esitamisega kinnitab taotleja nende tingimustega nõustumist, esitatud andmete õigsust ning oma volitust esindada juriidilist isikut LEI taotlemisel.
2.2 Taotleja mõistab, et tema kontaktandmeid võidakse jagada vastava LEI väljastajaga (LOU).
2.3 Taotleja volitab Lei Universali allkirjastama LOU kasutajatingimused enda nimel, mis on kättesaadavad siin.
2.4 Taotleja annab Lei Universalile volituse LEI haldamiseks, sealhulgas selle taotlemiseks, uuendamiseks ja ületoomiseks.
2.5 LEI ületoomise korral mõistab taotleja, et see võib hõlmata LOU vahetust. Kui uuendatav LEI ei ole Lei Universali halduses, tuleb see enne uuendamise alustamist üle tuua.
2.6 Lei Universal alustab taotluse töötlemist pärast makse laekumist vastavalt valitud tellimuse paketile.
2.7 LEI uuendamist saab alustada kõige varem 60 päeva enne aegumiskuupäeva. Kui LEI järgmine uuendamise kuupäev on kaugemal kui 60 päeva ning klient soovib teise teenusepakkuja juures oleva LEI koodi üle tuua või uuendada, võib LEI uuendamise periood lüheneda vastava arvu päevade võrra.
2.8 Taotlejalt võidakse nõuda volikirja, notariaalset volitust või muud dokumenti, mis tõendab tema õigust taotleda LEI-d juriidilise isiku nimel.
2.9 Kui juriidilisel isikul on emaettevõte, mis konsolideerib aruandeid, tuleb esitada emaettevõtte (teise taseme) andmed. Kui ettevõtte ei saa vanema andmeid esitada, tuleb märkida selle põhjus. Lei Universal võib pöörduda taotleja poole lisadokumentide saamiseks, et kontrollida konsolideerimist.
2.10 Kui taotleja ei esita nõutud andmeid, teevad Lei Universal ja LOU mõistlikke pingutusi taotluse lõpuleviimiseks. Kui LEI registreerimist, uuendamist või ületoomist ei ole võimalik puudulike andmete tõttu lõpule viia, ei vastuta Lei Universal ega LOU tekkinud kahjude eest.
2.11 Pärast protsessi lõppu saadetakse taotlejale kinnitus ja arve taotluses esitatud e-posti aadressile.
2.12 Taotlus on pärast esitamist ja tingimustega nõustumist lõplik. Makseid ei tagastata, kui töötlemine on alanud, ja LEI väljastatakse esitatud andmete alusel.
2.13 Pärast väljastamist avaldatakse LEI kood ja sellega seotud andmed GLEIFi veebilehel. LEI koodi ei saa kustutada ega üle kanda teisele juriidilisele isikule.
2.14 Lei Universal saadab taotlejale 60 päeva enne LEI aegumist meeldetuletuse LEI uuendamiseks.
3. TASUD JA MAKSMINE
3.1 Esialgse LEI registreerimise ja uuendamise tasud on märgitud Lei Universali veebilehel. Lei Universalil on õigus tasusid muuta.
3.2 Makse tuleb sooritada vastavalt Lei Universali veebilehel toodud maksetingimustele. Kui Lei Universal ei ole saanud makset vastavalt valitud paketile, on tal õigus taotluse töötlemine peatada.
3.3 GLEIF-i tasu sisaldub tellimustasudes.
3.4 Hinnad on esitatud 0% käibemaksuga.
3.5 Taotleja saab valida lisateenuseid, näiteks LEI eelisjärjekorras töötlemise ja emaettevõtte andmete lisamise, lisatasu eest.
3.6 Teise taseme andmete (Ettevõtte vanemate struktuuri) valideerimine ühe vanema kohta maksab 10 € aastas.
4. TAGASIMAKSED
4.1. Kliendil on õigus taotleda tagasimakset vastavalt käesolevas punktis sätestatud tingimustele. Tagasimakse taotluse esitamiseks palume saata e-kiri aadressile info@leiuniversal.ee
4.2. Tagasimakse taotlusi töödeldakse 7 tööpäeva jooksul alates taotluse kättesaamisest. Raha laekumine kliendi kontole võib panga või maksevahendaja töötlusest olenevalt võtta aega kuni 30 päeva.
4.3. LEI Universal OÜ-l on õigus rakendada tagasimakse teenustasu summas 25 eurot. Teenustasu rakendatakse iga eduka tagasimakse pealt ja see arvestatakse tagasimakse summast maha.
4.4. Tagasimakset ei ole võimalik taotleda järgmistel juhtudel :
- LEI koodi taotlus on kliendi poolt lõplikult kinnitatud ja töösse antud
- LEI koodi uuendamine on lõpetatud ja LEI kood on uuendatud
- Klient soovib tagasimakset mitmeaastase paketi eest pärast teenuse osutamise alustamist
- Klient on viinud LEI koodi üle teise teenusepakkuja juurde enne ettemakstud perioodi lõppu
- Kliendi tegevusetuse tõttu (nt. vajalike dokumentide mitte esitamine 60 päeva jooksul) ei ole LEI koodi võimalik väljastada või uuendada
- Muudel GLEIF RA raamistikus määratletud juhtudel.
4.5. LEI Universal OÜ järgib tagasimaksete osas Global Legal Entity Identifier Foundation (GLEIF) RA juhtimisraamistiku juhiseid.
5. Reguleeriv õigus ja jurisdiktsioon
5.1 Käesolev leping ja kõik vaidlused või nõuded (sealhulgas lepinguvälised vaidlused või nõuded), mis tulenevad selle sisust või moodustamisest, alluvad Inglismaa ja Walesi seadustele.
5.2 Pooled nõustuvad, et kõik vaidlused või nõuded lahendatakse Inglismaa ja Walesi kohtutes.
6. Vastutuse piiramine
6.1 Lei Universal teeb mõistlikke pingutusi LEI saamiseks taotlejale.
6.2 Lei Universal ei vastuta kaudsete, juhuslike, eriliste ega sellest tulenevate kahjude eest, sealhulgas saamata jäänud kasumi, tulu, andmete või kasutuse eest, mis tulenevad teenuste kasutamisest.
7. Lõppsätted
7.1 Lei Universal jätab endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta. Muudatused jõustuvad kohe pärast nende avaldamist veebilehel. Teenuste jätkuv kasutamine tähendab muudatustega nõustumist.
7.2 Taotleja ja Lei Universali vahelised vaidlused püütakse esmalt lahendada läbirääkimiste teel.
7.3 Küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil info@leiuniversal.ee.